Από την εμφάνιση της πανδημίας Covid-19, τίποτα δεν θα είναι το ίδιο στην καθημερινή μας ζωή και δουλειά, αλλά είμαστε αποφασισμένοι να παραμείνουμε ισχυροί, με δυνατά κίνητρα και να συνεχίσουμε να κινούμαστε ως ομάδα. Ξεκινώντας από τη 20η Φεβρουαρίου, η Enzyme βοήθησε τη Microsoft να ξεκινήσει μια καμπάνια μάρκετινγκ 360ο στην Ελλάδα για να αυξήσει την ευαισθητοποίηση σχετικά με τα οφέλη της μετατόπισης προς τις πιο σύγχρονες συσκευές Windows 10 Pro και των τελευταίων εργαλείων παραγωγικότητας του Microsoft Office. Λόγω της πανδημίας COVID-19 που συνέβη σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, χρειαζόμασταν περισσότερο από ποτέ να προσαρμοστούμε στις νέες συνθήκες που προέκυψαν, ενσωματώνοντας το μήνυμα “Εργασία από το σπίτι” ή “Εργασία από οπουδήποτε”, ενώ η καμπάνια έχει κυκλοφορήσει.
Οι τρεις κύριοι πυλώνες-συστατικά του προγράμματος μάρκετινγκ 360ο μας περιλαμβάνονται:
Ραδιόφωνο
Ο διεθνώς διάσημος Έλληνας ηθοποιός Γιάννης Στάννογλου εκφράστηκε μέσα από μια φοβερή ραδιοφωνική εκπομπή, ενθαρρύνοντας τους χρήστες να μετατοπιστούν προς τις πιο σύγχρονες συσκευές και την αναβάθμιση των πιο σύγχρονων συσκευών Windows 10 Pro και τις τελευταίες εκδόσεις του Microsoft Office 365 BS & H & B 2019. Η εκπομπή έτρεξε για 4 διαδοχικούς μήνες (από τον Φεβρουάριο έως τον Ιούνιο 2020) σε 20 από τους πιο δημοφιλείς διαδικτυακούς και ραδιοφωνικούς σταθμούς στην Ελλάδα.
Ψηφιακό περιεχόμενο
Κατά τη διάρκεια της ίδιας περιόδου, banners, τα άρθρα και τα advertorials εμφανίστηκαν σε ορισμένες από τις πιο επισκέψιμες ελληνικές ιστοσελίδες. Αυτό το περιεχόμενο μεταδόθηκε μέσω ειδήσεων, επιχειρήσεων, χρηματοδότησης, οικονομίας, τεχνολογίας, ψυχαγωγίας & κομμάτια της showbiz , φτάνοντας σε εκατομμύρια μοναδικούς χρήστες.
Ετοιμότητα μεταπωλητών – “e-meet & speak”
Αναγνωρίζοντας τις επείγουσες ανάγκες της νέας πραγματικότητας, σχεδιάσαμε το “e-meet & speak”, μια εκτεταμένη σειρά από 9 webinars, που διοργανώθηκε με την υποστήριξη της των διανομείς της Microsoft, δηλαδή τις εταιρίες Enet Solutions-Logicom, Info Quest Technologies & Oktabit, HP & Lenovo.
Τα Webinars έχουν προγραμματιστεί καθ ‘όλη τη διάρκεια του Μαΐου και του Ιουνίου 2020, προσαρμοσμένα να προσφέρουν διορατικότητα σε τρεις βασικούς τομείς:
- MS productivity tools (Teams, Office & Modern Devices)
- Server products, Smart working, and Subscription Economy
- Digital marketing, e-learning & the Modern Workplace
Microsoft
December 26, 2020
Web Design, Branding